خدمات پس از فروش

 

 

خدمات پس از فروش در راستاي خط مشي سازمان مبني بر رضايتمندي مشتريان به عنوان حامي و نماينده شما مصرف کننده گرامي در فروشگاه و مجموعه ما استقرار يافته است و در راستاي بهبود مديريت ارتباط با مشتري در جهت بهبود تعامل ميان مشتريان و ما در جهت تسهيل ارائه خدمت و دريافت شکايات، انتقادات و پيشنهادات سازنده اقدام به پايه گذاري خدمات بر مبناي مرکز تماس، جهت ثبت و پيگيري تمامي تماسهاي مشتريان در سراسر ايران نموده است.

ايجاد محيطي مشتري محور و ارائه زمينه هاي لازم براي دريافت و پيگيري بازخوردهاي مشتريان و ايجاد فضاي امن و مورد اعتماد مشتريان در راستاي رازداري هويت و شکايت آنان جز خط مشي سازماني ما مي باشد

برای دریافت خدمات پس از فروش از صفحه تماس با ما پل ارتباطی ما و شماست .